Serwis Gądno <-> www.gadno.pl <-> Moryń
nav_bar Strona główna arrow Księga gości
REKLAMA na www.gadno.pl

 


 Strona główna
 Aktualności
 Historia
 Gmina Moryń
 Architektura
 Przyroda
 Turystyka
 Sport
 Forum
 Księga gości
 Galeria
 Linki
 Kontakt
 Poczta
 Baza noclegowa
 Świetlica Wiejska

POLECAMY
POLECAMY
Oficjalny serwis Miasta i Gminy Moryń - www.moryn.pl
Oficjalna strona Miejskiego Ośrodka Kultury w Moryniu - www.mokmoryn.pl
Oficjalny serwis Morzycko Moryń
   
POLECAMY
KARATE KYOKUSHIN MORYŃ

Lubisz nas?
 Dodaj do ulubionych
 Ustaw jako startową

Kto jest online
Aktualnie jest 116 gości online


R E K L A M A







Admin Serwisu
www.gadno.pl
5052949
Malini@K

e-mail:
maliniak@gadno.pl

21808399
Sow@

e-mail:sowa@gadno.pl





Księga gości

Jest już 287 wpisów w księdze gości.
Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Nick / imięWpis
MarekDodany: czw, 12 lip 2012, 13:02:56
Wiem, że ta strona powstała w zupełnie innym celu … . Przepraszam, że to piszę, ale chwytam się już każdej, nawet najbardziej nieprawdopodobnej deski ratunku. Jestem w tragicznej sytuacji finansowej, długi mnie zżerają i dosłownie nie mam już za co utrzymać rodziny. Najbardziej przeraża mnie myśl o przyszłości dzieci ( 8, 11 i 13 lat ). Nie będę tutaj opisywał jak do tego doszło, bo jest to długa i skomplikowana historia. Szukam kogoś, kto byłby mi w stanie pomóc. Nie chodzi mi o darowiznę, ale o pożyczkę – niestety na dłuższy okres czasu. Gdyby ktoś zechciał się ze mną skontaktować, opiszę dokładnie wszystko, przedstawię dokumenty … nawet zastawię niewykończony jeszcze dom – jedyne, co posiadam. Nie jestem oszustem ani naciągaczem. Niestety bez pomocy nie wstanę już na nogi. Jest to dla mnie przerażająca rzeczywistość. Błagam – jeżeli ktoś ma możliwość mi pomóc, niech się do mnie odezwie. Jest to bodaj już ostatnia nadzieja. Jeszcze raz przepraszam za ten wpis … . 
Mój adres e-mail: marcomon1203@wp.pl 
MeMo
Skąd Moryń
Dodany: wto, 5 kwi 2011, 17:55:57
Strona "I" Klasa! 
Admin dobra robota. 
Oby tak dalej! 
Pozdrawiam! :)
onazakreco
Skąd witnica
Dodany: pon, 4 kwi 2011, 20:43:20
Brawo ! :) W końcu ktoś się wziął za tą stronkę :) Teraz ma przynajmniej ręce i nogi. :grin
Walcie_sieDodany: wto, 8 mar 2011, 21:18:07
Panie Sowa.... UMim ale do Kiczu sie nie dołoże :P  
a tak na koniec: przysłowie" prawdziwa cnota krytyk sie nie boi"  
a wiec czego sie boicie... ???? 
a hasła w stylu Gierka "pomożecie" są śmieszne.. jakbyście sie uczyli robić serwis www...... żenada
Sowa
Skąd Gądno
Dodany: pon, 7 mar 2011, 21:34:33
Kurcze. A czy ktoś wypomina Tobie gdzie nurkujesz? Panie NieMusiszW? 
Nurkuj gdzie sobie tam chcesz i nie czepiaj się innych! Mamy ładną stronkę i nad nią pracujemy. Ciągle widać jakąś poprawę od Nowego Roku bardzo dużo się zmieniło. Nie krytykuj a sam weź sie do roboty i nam pomóż, a nie farmazony wypisujesz. Już mnie zaczynają dobijać tego typu komentaże. Może czas na trochę pomocy z waszej strony. Umicie lepiej niż "my" to pokażcie! 
Nawet się rozpoznawalnie podpisać nie potraficie pod swoim zdaniem. Więc "wasza" krytyka jest z lekka nie na miejscu. 
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do odwiedzin. Serwis zmienia się na lepsze co chyba każdy zauważył i zmieniać się nie przestanie.
http://www.gadno.pl
nieMusiszW
Skąd z lasu
Dodany: śro, 16 lut 2011, 21:21:55
jak widze i czytam neewsy, to żal mi sie robi. A tłumaczenia że jak ktos pracuje i nie ma czasu na strone to rece opadaja... Maliniak jak cos robisz to rób to dobrze... A nie przystanek okupujesz z szajką ... Krytyka jest wskazana... za duzo reklam i jakiegoś syfiastego championa... a za malo konkretow i newsow... zrobil być jakąś zajawke albo galerie... a puste linki uzupelnił.... jak nurkownie (może opisz jak sie nurkuje na przystanku :P)
Komentarz administratora: Konstruktywna krytyka oczywiście mile widziana. Jeżeli chodzi o reklamy, to oczywiste jest, że każdy portal takowe reklamy posiada. Reklamy są starannie tworzone, więc nie wiem o co chodzi. Czy przeszkadzają tego nie wiem. Skoro twierdzisz, że newsy przyprawiają Ciebie o żal, to napisz coś od siebie a na pewno opublikuję. A jeżeli chodzi o przystanek... hm to nie Twoja sprawa.  
 
Pozdrawiam :)
smithDodany: pią, 11 lut 2011, 05:14:38
good site!
http://certfiles.com/cisco/642-902.html
nurekDodany: wto, 11 sty 2011, 19:21:05
witam. w zakladce nurkowanie jest pusto! czemu?? w samym moryniu jest klub nurkowy warto o tym napisac, w naszej gminie ostatnio organizuje sie wiele imprez nurkowych, watro to zaznaczyc!!
Komentarz administratora: Słuszna uwaga. Interesujesz się nurkowaniem? napisz n gg: 21808399 bądź e- mail: sowa@gadno.pl Jeśli chcesz pomóc w rozwoju serwisu możesz przyłączyć się do grona administratorów. Pozdrawiam.
Jola
Skąd Dębno
Dodany: nie, 14 cze 2009, 21:57:55
Kilkadziesiąt lat temu mieszkałam w Moryniu, często latem jeżdziłam do Gądna na tę cudowną plażę.Mieszkali tu moi koledzy i koleżanki ze szkoły.Wybrałam się tu w sentymentalną podróż ostatniej niedzieli i ..... jezioro tak samo cudne i czyste jak przed laty, las jakby trochę wyższy ale klimat wciąż ten sam. Wieś wypiękniała, widać gospodarską rękę , co prawda ruiny niedokończonej inwestycji ośrodka wypoczynkowego nadal straszą, ale bujnie rosnąca roślinność skutecznie je osłania.Szkoda tylko ,że pałac nadal straszy..... Pozdrawiam :)
karinaDodany: sob, 10 sty 2009, 12:54:03
:grin :)
don corleoDodany: czw, 30 paź 2008, 22:40:13
zenuła ,szkoda tutajn zagladac ,a admin był facetem a nie jakies babsko
Komentarz administratora: :)
nospaDodany: pon, 10 sty 2011, 19:56:11
coraz gorsza strona maliniak nie pij tyle wez sie do roboty albo zrezygnuj
Komentarz administratora: Eh... No przykro widzieć takie teksty.. Może warto czasami pomyśleć. Nie każdy ma dość wolnego czasu, żeby zajmować się pracą i jeszcze do tego stroną. sorry.
Prawa rękaDodany: pon, 27 paź 2008, 11:37:58
Maliniak Nie Rób ze strony Gadna Strony Championa.. :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
Komentarz administratora: Przedstaw się imieniem i nazwiskiem prawa ręko!! Nasz serwis informował ze jest taka impreza!!! I dlatego umieściłam informacje ile pieniędzy zostało zebranych.. 
Pozdrawiam 
Katarzyna Kupczyk 
Kamillo102Dodany: śro, 8 paź 2008, 21:15:50
Jezeli dasz mi dostęp do stronki to cos zrobie... Pozdro
Kamillo102
Skąd Gądno
Dodany: śro, 8 paź 2008, 20:16:26
:( :( :( Witam... Odwiedzam Stronke gądna Codziennie... a Tu dalej nie ma zadnych zmian...Maniek zrób cos z Tym,,, Stronke Odwiedza Coraz mniej Osbób.. Zrób tak zeby odwiedzało ich jak najwięcej... Strona Upada... a szkoda.. BO było Supper...Pozdrawiam  
Mieszkańców GĄdna...
Komentarz administratora: Hm szczyt kretynizmu. Mądry jesteś to zrób coś. Nie mam czasu za dużo więc zamiast pierdzielić głupoty zrób coś... 
 
Komentarz młodszego admina: Malin Ty tu rządzisz. wydaj polecenia co kto ma zrobić a słowo tekstem się stanie:)
nospaDodany: nie, 5 paź 2008, 22:31:52
hej maliniak juz dawno pisalam a wpisu nie ma co jestes na wolnym pozdrawiam wszystkich w gadnie pa pa
nospaDodany: pon, 29 wrz 2008, 20:47:12
witam juz kiedys bylam na tej stronie nic nowego maliniak ty leniu gadno jest takie piekne a ty co moze by tak porady sercowe albo inne bede wpadac i czytac jak ktos ma jakis problem postaram sie pomoc pa
KasiaDodany: wto, 15 lip 2008, 10:14:25
To może ja się teraz wypowiem. No w Gądnie nic się nie dzieje poza popijawami które mają miejse na placu zabaw. z miła chęcią przyjadę i sfotografuje zwłoki któregoś z was i umieszczę w galerii. Znajdź sobie prace i nie zajmuj się głupotami bo takie komentarze są powodem braku zajęcia. Pozdrawiam mieszkańców Gądna
Komentarz administratora: To nie jest głupi pomysł. Dział ten w galerii miałby z pewnością największą oglondalność:)
Kamillo102
Skąd Gądno
Dodany: wto, 15 lip 2008, 10:09:36
witam Maniek... odwiedzam stronke prawie codziennie i dalej nic sie nie zmienia... te zdjecia o zimie powinienies wykasowac.. bo teraz mamy wakacje.. jezeli tak bardzo chcesz to moge cos zrobic dla stronki .. ale naprawde strone Gądna odwiedza coraz mniej ludzi... zaczyna sie robic tragicznie,, 3maj tak dalej a napewno daleko nie zajdziesz... :? :? :? :? :cry :cry :( :( :(
Zuza
Skąd Niemiec
Dodany: nie, 13 lip 2008, 14:49:21
Hej!!!! Konchani  
Chcialam tylko powiedziec ze tez jakos jescze zyje z niemiec mnie wynosilo do hiszpani na wyspy kanarskie znaczy na Gran Canarie mamy tutaj caly rok slonce deszu prawie nigdy nie ma a zycie jest super chciala bym was w polsce odwiedzic ale to sa w tej chwili chyba 5000km i nie do lece za szybko do was :-) Pozdrawiam cale Gadno i CALUSKI:-)
http://nie mam juz
Powered by AkoBook V3.42

Miejscowość Gądno na Facebooku


Zakład stolartski Chojna - www.angras.chojna.com.pl

Działki w Gądnie - SPRAWDŹ


login

hasło



Licznik
27468550 odwiedzających


DOM TYNK






Szukasz noclegu ? Napisz na adres:

turystyka@gadno.pl

Hotel świnoujście - Villa Herkules -  Wypoczynek nad morzem Hotel Świnoujście

Powered by Mambo